13. júna 2012

Prečo necvičíme...výhovorky

Zvyknem počúvať, že cvičiť sa nedá lebo... a nasleduje slabá výhovorka. Nevyhovárajte sa, že nemôžete cvičiť, to vám veru v letných šortkách nepomôže...

1. Klasická výhovorka je nemám čas. No čas je vec priorít. Načo nám záleží, na to si čas vždy nájdeme...
Ja dnes skutočne nemám čas ani na beh ani na posilňovňu, je 6:40 a už mám za sebou:

4x35 brušákov, 4x100 malých drepov, pulzov, 4x12 kľukov....streching.
Trvalo mi to približne 25 minút, doma a hneď sa cítim lepšie...

2. Ďalšia typická výhovorka hlavne obéznejších ľudí a žien je: „hanbím sa ukazovať v posilňovni alebo na verejnosti“. Ale nič vám nebráni v takom prípade chodiť na prechádzky, alebo cvičiť doma. Ak to nespravíte bola to výhovorka. Ženy a posilňovňa

3. Nemusím cvičiť, lebo ja pracujem manuálne. Ako výhovorka to vyzerá fajn, no v praxi manuálna záťaž nemá rovnaké účinky ako šport. práca vyčerpáva, šport posiľňuje.

4. Som štíhla, nemusím cvičiť. Ha-ha, myslíte si, že ja cvičím len preto aby som bola štíhla? Ee... Uvedomte si však, že byť štíhla a pevná netrvá niekedy večne. A tiež chudé telo môže pôsobiť ovisnuto. Cvičenie vám telo spevní, zaistí kondíciu a zbaví neželanej celulitídy. 

5. Cvičenie ma nebaví. No bohužial, nedá sa nič robiť. Povedzte si, že cvičenie je pre vás liečebnou kúrou, a že lieky bývajú občas horké a drahé. Začnite cvičiť a bude Vás to baviť, garantujem! Existuje nesmierne veľa možností od jógy - cez kick-box-zumbu-plávanie...-až po vytrvalostný beh, nájdite si svoj šport, pohybovú aktivitu ktorá Vám najviac vyhovuje.

6. Ďalšia takpovediac výhovorka je, nevládzem cvičiť. V tom prípade máte pravdepodobne len zle navrhnutý tréning.

7. Nemám na šport peniaze. Ak nemáte peniaze môžete pokojne chodiť minimálne na rýchle prechádzky, zacvičiť si doma (na zoutube je koooopa videí)...

8. Asi najúprimnejšia výhovorka znie, nechce sa mi cvičiť. Naša lenivosť nás doviedla až k tomu, že akosi nevieme zapnúť gombík na nohaviciach. Ak chcete niečo so sebou začať robiť, dajte sa do toho hneď. Neodkladajte to zajtra, o mesiac alebo po skúškach. Takto sa nikde nedostanete.

Aká je Vaša výhovorka? ŽIADNA!!! ZAČNITE CVIČIŤ EŠTE DNES :)


Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)


 Be fit - Be Yourself - Be happy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára