6. mája 2012

Morning Girl...

Mám rada rána. Čas keď je všade ticho, kľud, čerstvosť. Keď všetci spia. Nikam sa nemusím ponáhľať a môžem robiť čo chcem.

Mám rada, keď – so šálkou horúcej lahodnej kávy v ruke - sa môžem pozerať ráno z okna, keď je ešte všade tma. Svetlá v okolitých panelákoch sú zhasnuté, len sem tam sa nájde niekto kto sa až teraz vracia domov. Pre neho neskorá noc, pre mňa Nový Deň. Mávam vtedy taký zvláštny pocit, že som predbehla čas...

Milujem keď môžem hneď ráno pokračovať v čítaní knihy presne tam kde som večer prestala. Pokračovať v počúvaní albumu pri ktorom som zaspala, alebo dokončiť myšlienku, ktorou som končila predošlý deň…

6:32 smer Kuchajda...čaute! Yep! :)

Tiež mám rada čaro ranného, (občas rozospatého) behu. Nesmierne. Kilometre ubiehajú ráno rýchlejšie a čas plynie pomalšie. Rozmýšľam nad dňom, ktorý ešte ani poriadne nezačal. Čerstvý chladný vzduch je všade naokolo a ranné slnko mi bozká tvár…hmmm, idem na to!

- pred behom káva, menší banán
- 7 km beh + 3x10 kľuky
- po behu: 2x volské oko, zeleninový šalát, 1/2 cottage


Preto milujem ráno, lebo mi dáva nádej, energiu, veselosť, čistú hlavu…prajem krásnu nedeľu!







Na tento song MILUJEM vstávať a následne behať, insomnia však nehrozííí, lalala!

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára