3. apríla 2012

Ja športujem, športujme spolu!

Stíhame to do leta, lalala!

Žijeme v dobe, ktorá nás zaplavuje obrazmi ľudského, najmä ženského tela. Súčasná žena - ak chce byť IN -  má byť krásna jedným spôsobom. Spôsobom, akým krásu definuje módny priemysel. Prirodzené ženské krivky, svaly a tuk do tejto definície jednoducho - nepatria. Najsmutnejšie na tom je, že to propagujú ľudia, ktorým by malo na kráse ako takej záležať – ľudia z módneho priemyslu.

Ženskosť sa vytráca z tvarov ženského tela. Takto vzniká chorý obraz vnímania krásy a následne skreslené vnímanie vlastného tela u miliónov žien. Mýtus krásy je problematický preto, lebo ako “prirodzenú” ženskú krásu propaguje niečo, čo väčšina žien nemôže dosiahnuť inak ako “neprirodzene”. Obrazy krásy v médiách majú ekonomické pozadie. Svet módy a krásy nám diktuje presne to, čo sám potrebuje  - bez rešpektovania prirodzenej ľudskosti a bez minimálneho rešpektu k zdraviu a psychickej rovnováhe. 

Práve preto som sa rozhodla pomôcť hlavne tým ženám (možno aj mužom), ktoré sa konečne chcú nešťastných tukových vankúšikov zbaviť a trochu si postavu - hlavne svaly -  zmeniť a vylepšiť. A to určite nie hladovaním, ale rozumne a zdravo…moje heslo znie:ak chceš spaľovať viac tukov, potrebuješ mať viac svalov!

Mojím hlavným cieľom je ukázať a presvedčiť Vás, že:
  • Šport ≠ len posilňovňa
  • Posilňovňa ≠  dvíhať ťažké váhy, mať veľké svaly
  • Prečo je dôležitá tzv. core časť tela?
  • Beh je úžasný šport
  • Diéta ≠ hladovanie 
  • Zdravá výživa ≠ drahé potraviny
  • Cvičenie ≠ nuda, cvičiť je fun
  • Cvičenie nie je časovo náročné
  • Fit =  šťastie, krása, sebavedomie, kondícia, zdravie
  • Nikdy nie je neskoro!

A teraz Vám ukážem jednu názornú fotku...čo znamená "mať atletické telo"?:
Športovkyne :)
Merateľné veličiny sú len čísla: podstatnejšie je mať zdravé a silné telo.

Budeme sa zdravo stravovať a športovať( viď klik). Spolu!


Ešte niečo dôležité...nemusíte sa ničoho báť, diéty nedržím, občas (klik) aj ja "zhreším" a dám si napr. niečo sladké :o)
Ako posilniť svojho ducha i telo? Odpovede nájdete v ďalších článkoch, už zajtra: Ako si zostaviť jedálniček? ;)

Ja som pripravená, čo Vy? Ideme na to!? :o)

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára